.
Job

ASSISTANT STORE MANAGER - BRUSSEL

Inleiding

ELECTRO DEPOT is DE grote challenger inzake distributie van huishoudelektro, TV, audio en multimedia. Gelanceerd in 2004 in Frankrijk, en sinds 2015 in België, kennen we een groei en een rentabiliteit waar iedereen naar opkijkt.

Wij bereiken deze prestatie dankzij een geweldig team dat onze waarden van passie, solidariteit eneenvoud uitstraalt met één enkel doel: tevreden klanten!

De sleutel tot ons succes: een uniek concept! Een compleet maar kleiner assortiment kwaliteitsproducten, tegen prijzen die gemiddeld 20% goedkoper zijn dan elders!

Geen – overbodige – luxe. Een cash en carry systeem waarbij de klant zijn product kiest, uit het schap haalt, betaalt en meeneemt. Er zijn geen tijdelijke promoties, gewoon omdat de prijzen iedere dag goedkoper zijn.

We groeien snel. Vandaag hebben we 13 winkels in België en tegen 2025 zullen dat er 25 zijn.

We zijn dus altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken. Als je gepassioneerd en enthousiast bent, als je wilt meewerken en groeien binnen een hecht en dynamisch team, dan ben je welkom.

Samen zullen we het succes van
ELECTRO DEPOT in België verder uitbouwen.
Ben jij de parel die wij zoeken?

Job

Jouw verantwoordelijkheden

Je bent de rechter- (en linker) hand van de shop manager: je leidt, inspireert, vormt en begeleidt je team van 3 tot 6 mensen op het terrein.

- Je coacht (traint - brieft - motiveert – moedigt aan – begeleidt) met vriendelijkheid: je mensen vinden het met jou leuk werken en groeien.

- En je enthousiaste houding werkt ook aanstekelijk op de klanten.

- Je hebt een oog voor detail: je zorgt er elke dag voor dat je rekken er netjes, vol en verzorgd uitzien.

- Communicatie: je laat je teams of klanten nooit zonder antwoord achter.

- Je biedt onmiddellijke oplossingen bij onverwachte gebeurtenissen.

- Je organiseert de werkplanning en de taken.

- Je neemt waar nodig graag deel aan de taken van je team en aan de uitvoering van commerciële acties

- Cijferwerk maakt deel uit van je routine: regelmatige controle en analyse van cijfers en commerciële indicatoren, om uw voorraden, inventarissen en goederenstromen goed te kunnen beheren.

- Flexibel: je kent de eisen van het vak in de handel: flexibele uren tussen 7 en 19 uur en werken op zaterdag stelt voor jou geen probleem. In ruil daarvoor kan je rekenen op een vaste vrije dag in de week (naast de zondag, natuurlijk).

JOUW PROFIEL

- Je hebt een minimum van 2 a 3 jaar ervaring als in een leidinggevende functie in de grote distributie.

- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en oog voor detail.

- IT, het beheersen van cijfers en het behalen van je objectieven stimuleert je.

- Je hebt mensenkennis en een natuurlijk talent voor het coachen van jouw team.

Wat wij je garanderen

- Een bijzonder enthousiaste werksfeer, waar je ook op elk moment aan bijdraagt.

- Grondige en continuë opleiding door uw collega's en/of in ons internationaal opleidingscentrum.

- Een opportuniteit om elke dag het verschil te maken in een job met énorm veel variatie.

- Een potentieel voor snelle ontwikkeling: we groeien, we hebben mensen nodig!

- Een aantrekkelijk salaris en een bundel premies en voordelen in lijn met je ervaring en inzet.